جک دی. شواگر ( Jack Schwager )

جک دی. شواگر

جک دی. شواگر یک متخصص شناخته شده در معاملات آتی و صندوق های تامینی و نویسنده تعدادی کتاب مالی تحسین شده است. آقای شواگر یکی از بنیانگذاران Fund Seeder (FundSeeder.com) است، پلتفرمی که برای یافتن استعدادهای تجاری کشف نشده در سرتاسر جهان و ارتباط معامله گران موفق ناشناخته با منابع سرمایه گذاری طراحی شده است. پیش از این، آقای شواگر شریک گروه فورچون (۲۰۰۱-۲۰۱۰)، یک شرکت مشاوره صندوق های تامینی مستقر در لندن بود. ۲۲ سال به عنوان مدیر تحقیقات آتی برای برخی از شرکت های پیشرو وال استریت بود.

آقای شواگر مطالب زیادی در مورد صنعت آتی و معامله گران بزرگ در تمام بازارهای مالی نوشته است. او شاید بیشتر به خاطر مجموعه پرفروش‌ترین مصاحبه‌هایش با بزرگترین مدیران صندوق تامینی در سه دهه اخیر شناخته شده است:

Market Wizards (1989, 2012), The New Market Wizards (1992), Stock Market Wizards (2001), Hedge Fund Market Wizards (2012), and The Little Book of Market Wizards (2014)

کتاب‌های دیگر او عبارتند از :

Market Sense and Nonsense (2012)

، مجموعه‌ای از تصورات غلط سرمایه‌گذاری، و مجموعه سه جلدی شواگر درباره آینده‌ها، متشکل از تحلیل بنیادی (۱۹۹۵)، تحلیل فنی (۱۹۹۶)، و تجارت مدیریت شده (۱۹۹۶). او همچنین نویسنده کتاب شروع در تحلیل تکنیکال (۱۹۹۹) است که بخشی از مجموعه محبوب شروع به کار جان وایلی است.

در سال ۲۰۱۵، آقای شواگر با TradeShark همکاری کرد تا مجموعه‌ای از شاخص‌های اختصاصی شامل وزن روند، خرید بیش از حد/فروش بیش از حد، وزن جهت و روند دوگانه را منتشر کند که همراه با مجموعه‌ای از هشت ویدیو که این شاخص‌ها را توضیح می‌دهند. برای لینک ویدیوها اینجا را کلیک کنید.

آقای شواگر یک سخنران مکرر سمینار است و در مورد طیف وسیعی از موضوعات تحلیلی از جمله ویژگی‌های معامله‌گران بزرگ، اشتباهات سرمایه‌گذاری، پرتفوی صندوق‌های تامینی، حساب‌های مدیریت شده، تحلیل فنی و ارزیابی سیستم معاملاتی سخنرانی کرده است.

او دارای لیسانس اقتصاد از کالج بروکلین (۱۹۷۰) و کارشناسی ارشد اقتصاد از دانشگاه براون (۱۹۷۱) است.

منبع مطلب : https://jackschwager.com

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *