رابرت تورو کیوساکی “Robert Toru Kiyosaki”

رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب پدر پولدار پدر فقیر - پرفروش‌ترین کتاب بین‌المللی که بیش از شش سال است در فهرست پرفروش‌های نیویورک تایمز رتبه اول را به خود اختصاص داده است .

یک سرمایه‌گذار، کارآفرین و مربی است که دیدگاه‌هایش درباره پول و سرمایه‌گذاری در مقابل خرد متعارف او تقریباً به تنهایی طرز فکر ده‌ها میلیون نفر در سراسر جهان را در مورد پول به چالش کشیده و تغییر داده است.

در بیان دیدگاه خود در مورد چرایی توصیه‌های قدیمی - شغل خوب پیدا کنید، پول پس انداز کنید، از بدهی خارج شوید. رابرت برای بلندمدت سرمایه گذاری کنید و تنوع ایجاد کنید - توصیه "بد" (هم منسوخ و هم ناقص) است، رابرت به دلیل صحبت مستقیم، بی احترامی و شجاعت شهرت پیدا کرده است.

پدر پولدار پدر فقیر به عنوان طولانی ترین پرفروش ترین کتاب در هر چهار مورد رتبه بندی شده است.مجموعه پدر پولدار که به ۵۱ زبان ترجمه شده و در ۱۰۹ کشور در دسترس است، بیش از ۲۷ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است و در فهرست پرفروش ترین ها در سراسر آسیا، استرالیا تسلط داشته است.

آمریکای جنوبی، مکزیک و اروپا. در سال ۲۰۰۵، رابرت به عنوان یکی از ۲۵ نویسنده برتر کتابفروش  مشاهیر Amazon معرفی شد.

رابرت یک ستون دو هفته‌ای به نام «چرا ثروتمندان ثروتمندتر می‌شوند» برای یاهو می‌نویسد! امور مالی و یک ستون ماهانه با عنوان "بازگشت ثروتمند" برای مجله کارآفرین. رابرت قبل از نوشتن "پدر پولدار پدر فقیر" بازی رومیزی آموزشی CASHFLOW 101 را ایجاد کرد تا به افراد استراتژی های مالی و سرمایه گذاری را آموزش دهد که پدر ثروتمندش سال ها به او آموزش داده است. همین استراتژی‌ها بود که به رابرت اجازه داد در سن ۴۷ سالگی بازنشسته شود. امروز بیش از ۲۱۰۰ باشگاه CASHFLOW - گروه‌های بازی مستقل از شرکت پدر ثروتمند - در شهرهای سراسر جهان وجود دارد.

رابرت کیوساکی که در هاوایی به دنیا آمده و بزرگ شده است، رابرت پس از فارغ التحصیلی از کالج در نیویورک، به نیروی تفنگداران دریایی پیوست و به عنوان افسر و خلبان هلیکوپتر در ویتنام خدمت کرد. پس از جنگ، رابرت برای کار در بخش فروش برای زیراکس شرکت کرد و در سال ۱۹۷۷ شرکتی را تأسیس کرد که اولین کیف پول‌های نایلونی و Velcro را به بازار آورد. او یک شرکت آموزشی بین المللی را در سال ۱۹۸۵ تأسیس کرد که تجارت و سرمایه گذاری را به ده ها هزار دانش آموز در سراسر جهان آموزش می داد. رابرت در سال ۱۹۹۴ کسب و کار خود را فروخت و با سرمایه گذاری های خود توانست در سن ۴۷ سالگی بازنشسته شود. در دوران بازنشستگی کوتاه مدت خود، پدر پولدار پدر فقیر را نوشت.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *